Wybierz kategorię
Haczyki (13)
Wagglery (0)
Torby (2)
Siatki (10)
2m (0)
3m (0)
4m (1)
Tyczki (8)
Kontakt

secretjarek@interia.pl








Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
Statystyki
Gości online: 3
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Panel klienta


Obecnie sklep ma charakter informacyjny.


Katalog FIUME 2016 on - line Link
Witaj ! Nieznajomy.
Często zadawane pytania.

Czy ceny podane w serwisie  fiume.sklep.pl są cenami brutto?

- TAK, wszystkie ceny podane w naszym serwisie są cenami BRUTTO, są to ceny końcowe dla danego produktu - dokładnie tyle będzie Ciebie kosztować produkt wybrany z naszej oferty.

Jak znaleźć szukany produkt?

- wpisz nazwę konkretnego produktu w okno wyszukiwarki, jeśli nie pamiętasz nazwy produktu, możesz wpisać np. cechy charakterystyczne danego towaru, które szukasz  - nasz system wyszuka te słowa również z opisów produktów, np. tyczka, bat, 13m, itp.

- skorzystaj z menu po lewej stronie strony, w którym wszystkie dostępne produkty naszego sklepu zostały podzielone na odpowiednie kategorie

Złożyłam/em zamówienie, a nie dostałam wiadomości mail z potwierdzeniem, dlaczego?

najczęstsze powody takiej sytuacji znajdziesz na dole strony, równie często zdarza się, że Twoja skrzynka pocztowa jest przepełniona i nie przyjmuje nowych wiadomości (prosimy w takim wypadku sprawdzić i opróżnić skrzynkę), oraz: adres mailowy podany podczas rejestracji jest błędny (prosimy o dokładne sprawdzenie wpisanego adresu mail podczas rejestracji)

Złożyłam/em zamówienie, otrzymałam/em wiadomość o wysłaniu paczki, minęło już kilka dni, a paczki nie ma?

W takim wypadku prosimy o udanie się do swojego Urzędu Pocztowego - bywały sytuacje, że listonosz nieprawidłowo avizował powiadomienie o przesyłce (np. wrzucił zawiadomienie do skrzynki sąsiada), a paczka leży na poczcie i czeka na odbiór, Twoje imię, nazwisko i adres powinny wystarczyć do sprawdzenia czy paczka jest w Urzędzie Pocztowym, jeśli wymagany będzie numer nadania przesyłki- skontaktuj się z nami- podamy Ci dokładny numer przesyłki


Jak zamówić interesujący mnie produkt?

- wybierz produkt, którym jesteś zainteresowany i włóż go do koszyka, klikając na odpowiednią ikonkę

- jeśli chcesz dodać kolejne produkty, wybierz opcje: "Kontynuuj zakupy", "Powrót do strony głównej", lub wybierz kolejną interesującą Ciebie kategorię produktów

- jeśli skończyłaś/eś wybieranie produktów i chcesz złożyć zamówienie:

- jeśli masz już login i hasło zaloguj się, pod koszykiem z produktami znajdziesz pola "Login" i "Hasło" - kliknij w zaloguj, następnie wybierz opcję: "Złóż zamówienie" , jeśli nie pamiętasz loginu lub hasła skorzystaj z opcji "Przypomnij hasło"- na podany podczas rejestracji adres email zostaną wysłane do Ciebie te dane

-po zalogowaniu, pod koszykiem z wybranymi do zamówienia produktami znajdziesz swoje dane wprowadzone podczas rejestracji (imię, nazwisko, adres dostawy itp.), sprawdź te dane i jeśli wymagają poprawy- możesz je zmienić klikając w "Zmień dane"

Po złożeniu zamówienia dostaniesz wiadomość mailową informującą o przyjęciu zamówienia do realizacji, zawierającą szczegóły Twojego zamówienia, prosimy sprawdzić czy wszystkie dane tam zawarte są zgodne z Twoim wyborem- jeśli chcesz coś zmienić po złożeniu zamówienia, dołożyć lub usunąć produkty, zmienić formę dostawy i płatności: prosimy o kontakt na adres email

- jeśli jesteś naszym nowym klientem, skorzystaj z opcji: "Załóż nowe konto" - pod koszykiem z wybranymi do zamówienia produktami znajduje się formularz do wypełnienia: wpisz dane niezbędne do zrealizowania zamówienia oraz podaj login i hasło, z którego będziesz korzystał/a przy następnych zamówieniach w fiume.sklep.pl, następnie kliknij w "Zarejestruj"

-po kliknięciu w "Zarejestruj" zobaczysz komunikat "Konto zostało utworzone", oznacza to, że w naszym serwisie na Twoje dane zostało utworzone konto dla dalszych zamówień, teraz wystarczy już kliknąć w "Złóż zamówienie" i zamówienie zostanie przekazane do realizacji

Po złożeniu zamówienia dostaniesz wiadomość mailową informującą o przyjęciu zamówienia do realizacji, zawierającą szczegóły Twojego zamówienia, prosimy sprawdzić czy wszystkie dane tam zawarte są zgodne z Twoim wyborem - jeśli chcesz coś zmienić po złożeniu zamówienia, dołożyć lub usunąć produkty, zmienić formę dostawy i płatności: prosimy o kontakt na adres email.

Zespół
fiume.sklep.pl

1253911
Aktualna Data: 2019-03-19 07:12
Data Ostatniej Aktualizacji: 18.02.2016
© FIUME INTERNETOWY SKLEP WĘDKARSKI. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved